sâmbătă, 24 decembrie 2011

Salata beuf fara carne


Imi place cum arata.Si ea e o traditie de sarbatori.
Buna la gust,un pic cam greoaie dar..merge.
Cum procedam?

Depinde cata cantitate vrem,cati oameni sunt la masa.


Cartofii se fierb in coaja,se curata si se taie cubulete.
Morcovul se fierbe si el de preferat in supa de gaina.Se toaca tot cubulete.In toata salata asta gasim numai cubulete,toate legumele folosite au forma asta.
Eu pun si telina rasa ,cruda.Prin fierbere isi pierde calitatile .
Stiti ce se spune despre telina?Ca e foarte buna pentru femei ,cand o consuma ..barbatii!


Imi place si marul .Curatam de coaja.
Taiem felii si la cubulete cu el!

Cand vedem numai cubulete in fata ochilor e gata,am terminat!


Ne apucam sa facem maioneza.In principiu e facuta dintr-un galbenus fiert tare si unul crud.Punem si o bucatica de cartof fiert,e impotriva taierii maionezei.

Facem o pasta din astea.Punem si zeama de lamaie.
Incepem sa turnam ulei un fir subtire si mestecam in acelasi sens!!!!Circular si in acelasi sens!.

Gata !

Potrivim de sare,eu pun si piper.Incorporam maionezasi amestecam bine.

Punem pe un platou si ornam dupa preferinta si imaginatie.
Cam atat!

Poftiti la masa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu