sâmbătă, 17 decembrie 2011

Peste cu legume

Mi-a placut dintotdeauna pestele.
Am pregatit reteta asta si am constatat ca e belea de buna.

  • 1 kg de peste (eu am folosit macrou)
  • 0,5 kg ceapa
  • 0,5 kg morcov
  • cativa catei de usturoi
  • piper negru
  • foi dafin
  • coriandru
  • sare
  • ulei,otet ,apa ,cate o cana din fiecare
Se taie morcovul rondele,ceapa feliute mai mari.Pestele se curata ,se taie bucati ,se sareaza.
Intr-o cratita se aseaza un pat de legume,unul de peste ,alternandu-se pana se termina cu pat de legume.
Peste ele se pune marinata din ulei ,otet si apa ,impreuna cu condimentele specificate.Se da la cuptor la foc mica ,cam 4 ore , asta ca sa se topeasca oasele din el.
Iese foarte bun.
Alaturi am pus mamaliguta.


      





2 comentarii:

  1. Ma bucur tare ca ai inceput sa-ti scri retele cu poze si indicatii!!! Astept sarmalele, castraveciorii murati in sare, si cozonacul (din nou)!

    RăspundețiȘtergere