sâmbătă, 3 martie 2012

Cornuri pufoase




Le-am pus o umplutura din crema de vanilie si mere .In unele am mai adaugat si cateva bucatele colorate de rahat.Asa,pentru design ..ori dizain.

-800 gr faina (am inceput cu 500 gr dar punand lapte cam mult am mai completat cu faina)
-3 galbenusuri
-4 linguri zahar
-40 gr drojdie
- 1/2 lingurita sare
-coaja de lamaie
-vanilie
- 50 gr unt topit
-doua cani de lapte
Intr-u vas am pus faina ,am facut o gropita si am pus drojdia dizolvata in lapte caldut.Am lasat sa creasca putin.Galbenusurile frecate cu sare ,zahar ,miroasele (coaja de lamaie ,vanile sau ce dorim) le punem peste faina cu drojdia .Amestecam .Punem si untul topit si framantam pana nu se mai lipeste de mana.Aluatul trebuie sa fie consistent ,nu prea tare dar nici moale.In caz ca se intampla una din cele doua extreme mai completam cu faina sau lapte.
Se imparte coca in mici mingiute .Se intinde un dreptunghi (grosime 3-4 mm) care se cresteaza in partea de jos.
In parte de sus se pune umplutura(ce dorim).
 Eu am facut o crema de vanilie,mai vartoasa si mere rase si puse pe foc cu zahar si gris si scazute bine,sa nu mai aiba zeama.Umpluturile nu trebuie sa fie prea zemoase caci raman cornurile crude la mijloc.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu