sâmbătă, 10 decembrie 2011

Ciorbita de fasole in paine de casa

Parca mi-a venit un iz de fasole cu cimbru,cu leustean ...numai ce m-am gandit la ea.
Am innobilat-o cu o strachina comestibila , la servire , painica de casa.
Si ca sa ii dam un iz de taran neaos ,de la munte,ii adaugam alaturi o ceapa sparta in pumni si frecata cu sare .

Am plamadit un aluat de paine .Drojdia frecata cu putinel zahar,apa calduta si faina ,am pus-o la crescut Asta e maiaua.Am folosit cam 500 gr de faina dar din coca asta mi-au iesit si niste painici.Faina ,
intr-un vas ,am amestecat-o cu sarea ,un pic de ulei si maiaua crescuta bine.Am mai adaugat apa calduta si am framantat energic.Daca ai masina de facut paine e un rasfat .Lasam la odihna sub un stergar curat.
Dupa ce o vedem crecuta bine, trecem la olarit.
Modelam o strachina si un capac.Am folosit ibricul de cafea,pe care l-am imbracat in hartie de copt.Pe fundul lui am modelat strachina din painica.Am facut si un capac si gata ,la cuptor cu el!

Buuna!!!
Si painicile cu susan:


   




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu