duminică, 20 ianuarie 2013

Chec pentru incepatori

Se face extrem de repede si e fosrte bun ,fraged.


Pentru un singur chec avem nevoie de :
  • 2 oua mari
  • o cana de zahar
  • esente de care dorim
  • sare ,un sfert de lingurita
  • o jumatate de cana de ulei
  • un plic de praf de copt (10 grame)
  • o cana de lapte
  • doua cani de faina 
  • doua,trei linguri de cacao
Cana folosita e aceeiasi pentru toate ingredientele notate cu masura "o cana".Intai  masuram zaharul ,faina si le punem de-o parte ,apoi lichidele ,asta ca sa nu ne ramana pe peretii canii imprastiata faina daca am masurat intai lichidele cu ea...e o piedere totusi .Daca avem doua cani la fel,ca marime , masuram cu una lichidele ,cu una solidele.
Cana folosita e una medie ,de ceai ,nu foarte mare.Eu am folosit-o pe asta:

Ouale (nu se mai separa albus de galbenus) se mixeaza cu zaharul ,sarea pana devin cremoase si se topeste zaharul ,cresc in volum.Se adauga uleiul ,laptele si apoi faina cernuta amestecata cu praful de copt.Faina o punem in cateva prize ,punem o jumatate de cana ,amestecam ,punem alta iar amestecam pana o terminam pe toata.
In tava in care am pus hartie de copt turnam compozitia pastrand cam o jumatate de cana din ea in care cernem cacaoa ,amestecand ,omogenizand bine .Turnam si compozitia asta peste cealalta si dam la foc potrivit ,180* ,cam 40 minute.Facem testul cu scobitoarea ,daca se ia pe scobitoarea infipta in chec ,compozitie , mai lasam putin .Daca nu se ia inseamna ca e gata.
Pentru doua checuri dublam compozitia.
Eu l-am facut pe tot cu cacao de data asta .
Daca vrem dungat impartim compozitia in doua ,in una punand cacao.Luam o lingura si punem pe rand din compozitii in tava tapetata cu hartie de copt ,una peste alta,o lingura alba ,una neagra ,una alba ...pana terminam compozitia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu