sâmbătă, 8 decembrie 2012

Muffins - Briose cu iz de turta dulce



 - 4 oua
-150 gr zahar
-100 gr unt
-300-400 gr faina
-75 ml lapte dulce
-2 lingurite praf de copt pentru turta dulce (daca nu avem punem praf de copt obisnuit si punem scortisoara,cuisoare)
-un varf de lingurita sare
-o jumatate de ciocolata neagra sau menaj


Am separat ouale si le-am batut spuma cu zaharul si sarea .Ciocolata cu untul le-am topit pe baie marina .In ele am adaugat si laptele si am incorporat cateva linguri de faina cat sa devina o pasta fluida ,care curge.Am incorporat usor albusurile spuma si apoi am adaugat restul de faina amestecata cu praful de copt .
Am turnat in hartiutele pregatite in tava speciala pentru briose si am copt la foc potrivit .Am facut testul cu scobitoarea sa vad daca s-or gatat.Buuune!
Cu forma cea mica pentru turta dulce ,sau pentru ce o mai fi ,am decupat stelute din felii de kiwi si le-am infipt intr-o scobitoare pe care am bagat-o in mijlocul briosei dupa ce le-am pudrat cu zahar farin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu